Första tiden hemma

Äntligen hemma,efter nästan en vecka på bb...
De har varit många besök här hemma första veckorna,och massor av fina kläder har vi fått =)
Pappa öppnar lådan som han byggt och sparat pengar i till mig=)
Jag med pappas mormor,första gången vi träffas
Första åkturen i min vagn ;)
Ska hälsa på gammelfarmor
Min "morbror" sandra =)
jag & faster Anna
som ja fick en knasig present av
min farfar
'
Fanny Havanna och Antonis hälsade på
jag & mormor
vår alldeles egna soffpotatis;)
moster och kusin
joline kom och mötte oss,stora tjejen kan gå nu=)
joline kom och mötte oss,stora tjejen kan gå nu=)
öppnar paket
tuggar paket
oj från ikea,oväntat ;)
nyper min kusin i tån haha
mys med moster
sitter och fnittrar som två små tjejer i soffan=)
buuus...
ännu mer bus...
massa bus innan läggdags
jag och kristian=)
vem skrämde vem?? haha...
och där va kvällen slut och ja va trött=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0